God morgon!

Idag är det fredag, mysdagen! :)
Ikväll åker jag till landet men innan dess ska det fixas och packas lite.
Ska till GU och låna en bok så att jag kan plugga när jag är på landet. Har inte orkat ta tag i det men om jag lånar boken så kanske det går framåt iaf. Bara att försöka.
Ska försöka lägga upp lite inlägg idag, tar med datorn till landet men vet inte om jag kommer att starta den varje dag och blogga hela tiden. Vi får se.
Det som är skönt med landet är att det finns inget tvång någonstans. Ibland känner man sig lite tvingad till att blogga, eftersom det är en del folk som kommer hit och läser vad man skriver.
Men på landet är det lätt att skippa allt vad Internet heter :P
Rätt skönt faktiskt.
Iaf, kommer in lite senare! Hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0