Fredagsmys

Nu är jag hemma från jobbet!
Det var kul att jobba i Mölndal, ska dit imorgon igen. När jag var yngre var det min dröm att få jobba i just den butiken och nu får jag äntligen den chansen ;)
Så kul! Men det är också himla skönt att sitta i myskläder här hemma. Vi ska göra lite hamburgare sedan och kanske kika på en film.
Blev lite ledsen när jag såg att det inte är något New Girl idag :/ Visste inte att det tog slut förra veckan, men så är det väl... Får vänta på nästa säsong, för jag hoppas verkligen att det blir en andra säsong! :)

Jag kommer kanske in om några timmar med en recension. Ses då! ;)


En sån här väst hade jag idag men inte den tröjan. Så ser jag ut när jag jobbar iaf. :) Kanske inte med den minen dock :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0