En tur till Göteborg

Jag var och lånade min kursbok på Gu och som tur är får jag ha den i en månad och kanske mer. Skönt att slippa stressläsa och sedan lämna tillbaka den efter två veckor.
Vi åt middag på Jensens och sedan kikade jag runt lite inne hos Zara och hittade en fin, blå kjol.
Stressade hem och har packat. Det ser ut som att jag ska vara borta i några månader, jag är så himla dålig på att packa.
Jag har med mig Sex and the city-boxen och filmerna till mamma, lite pluggrejer, en bok till min kusin och lite skönlitteratur till mig. Och såklart ett gäng kläder.  Kläder för varma dagar, för kalla dagar, för kalasdagar osv. Det blir en del...
Hoppas det finns plats i bilen :P
Jaja, får se om jag hinner komma in med ett inlägg till idag eller om det blir kvällsinlägg som vanligt.
Nu ska jag softa en stund.
Hörs!
 
Min middag på Jensens. Supergott som vanligt!

Kommentarer
Postat av: M*

mums!

2012-06-29 @ 17:56:42
URL: http://ILROMANISTA.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0