Tråkig onsdag

Idag blåser det och är kallt ute så inget roligt sommarväder.
Ikväll bli det middag hos mammas moster och senare på kvällen kommer ju SYTYCD! ;)
Men innan dess blir det nog att slappa inne. Kanske se en film eller så, för det är verkligen inte läge att vara ute. Mamma och min moster gick ut med vovvarna alldeles nyss men jag har verkligen ingen lust att gå runt i skogen och bli blöt, för det regnade inatt så allt är blött :P
Jag är så känslig... Känner mig lite småkrasslig också, så det är nog bäst att jag stannar inne.
Vad mer... Jo, jag kan försöka fota saker från mitt andra paket som jag fick skickat och lägga upp det i ett inlägg senare idag, så det inte blir tomt.
Hoppas att det inte regnar på er!
 
Det blir nog lite god fika senare med våra goda bullar. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0