Tisdag med sol

Dagarna springer iväg så fort nu, det känns inte som att jag riktigt hänger med.
Snart börjar jag plugga igen, igår skrev jag ut schemat inför hösten och det ser spännande ut.
Idag måste jag tvätta när jag kommer hem från jobbet. Urk, orkar inte.. :P Men det måste göras och jag jobbar inte hela dagen utan bara tre timmar så jag ska försöka att inte klaga så mycket.
Solen skiner ju, igår regnade det, så det känns som att det blir en lite roligare dag idag.
Vi får se om jag hinner lägga upp ett inlägg innan jag drar, som kan dyka upp senare idag. Men nu ska jag gå och väcka Albin, som fortfarande sover :P
Ha en fin tisdag med sol!
 
Jag har fortfarande inte badat i år. Först var det för kallt och då var det brännmaneter på landet och nu känns det inte som att jag har tid, för det finns inte bad nära här. Jag tror man får cykla en bit och vem orkar det? :P

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Har inte heller badat i år.. Sv. Nu skulle jag nog inte färga håret lila men när jag var yngre hade jag nog inte tvekat.=)

2012-07-31 @ 21:37:18
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0