Sängen kallar

Nehej, inget inlägg idag heller.
Ska nog inte lova saker som jag tydligen inte kan hålla :P
Jag var så seg när jag kom hem, har mest legat i soffan ända sedan sju typ. Har suttit här en kortis för att läsa lite bloggar men det var typ allt.
Hade istället tänkt att förbereda inlägget jag tänkte lägga upp idag inför imorgon men inte heller det orkade jag. Suck. Som tur är ska jag inte jobba alls lika mycket nästa vecka så det kommer nog bli bättre då. Och jag är ledig torsdag och fredag, rätt skönt.
Men måste hinna plugga också! Mindre än en månad till tentorna nu! :/
Usch usch.
Nu ska jag sova, är supertrött. :(
Sleep tight!
 

Kommentarer
Postat av: It's just moi!

god natt!

2012-07-23 @ 23:53:16
URL: http://ilromanista.se/
Postat av: Kashaya

Härligt med torsdag och fredag ledigt, lite långhelg.=)

2012-07-24 @ 21:47:56
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0