Sängdags

Blogg.se funkade inte förut och krånglade lite nu men jag ska nog lyckas få iväg ett kort inlägg.
Filmen var jättebra och vi umgicks med Albins kompis både innan filmen och efter, mycket trevligt!
Nu ska jag sova, fick inte mycket sömn igår natt (eftersom det är efter tolv nu.. :P), somnade nog efter tre någon gång och då låg jag i soffan och läste och försökte sova. Ville inte väcka Albin.,
Jaja, hoppas på att jag får sova iaf 7 timmar inatt.
Hoppas ni får så mycket sömn också! ;)
Sleep tight!
 
Jag saknar att vara på landet, och saknar mamma och pappa massor. Och all släkt såklart. <3

Kommentarer
Postat av: Malin

Oj!! Nu verkar den funka alldeles för bra! Tio av samma inlägg ligger uppe på din blogg nu. :)

Svar: Haha, ojdå :P Ja, jag ser det nu. Och oturligt nog vill den inte ta bort inläggen nu :P
Josie

2012-07-27 @ 03:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0