Promenaddag

Hej hopp!
Jag vaknade himla sent, halv elva. Vovven kom in och väckte mig kvart över sju men jag sa till honom att det var för tidigt så han gick och la sig igen :P
Jag gillar inte att vara uppe så sent :/ Jaja. Iaf, jag hann inte göra många knop innan moster kom förbi och pratade och efter det var det dags att gå på promenad i skogen.
Det blev en lång promenad med svampplockning och jag tränade lite i Scouternas hinderbana i skogen. Kul!
Nu ska vi åka och handla och jag ska fylla på mitt busskort för jag ska ju åka hem imorgon.
Jag lägger upp ett inlägg senare om klänningen från Asos som jag fick skickat till mig via Albin.
Ha en fin torsdag!
 
Jag uppe i hinderbanan. Mamma och hennes moster står nere och väntar.

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ

mysigt med svampplockning! Tänkte ge mig ut och plocka blåbär vid tillfälle!

2012-07-12 @ 19:11:31
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0