OS-invigningen

Japp, den sitter jag och kollar på :) Vid fem i 10 började den och den håller på fortfarande. :P Just nu håller alla länder på att marschera in på arenan med sina flaggor.
Men innan det så var det en invigning "regisserad" (om man kan säga så) av Danny Boyle, som bl.a. har gjort Trainspotting, Slumdog millionaire och 127 timmar. Riktigt snyggt!
Älskade delen med all musik och dans, den var nog bäst även fast resten var riktigt grymt också!
Hoppas att någon av mina läser såg invigningen, för den var riktigt värd att se. Rekomenderas att se! ;) Iaf i efterhand kan man säkert hitta det på youtube.
Anyways, medan alla länder marscherar in håller jag på att göra mig iordning, ska ju jobba imorgon.
Så sov gott på er, så kommer jag in med något morgoninlägg om ett par timmar.
Gonatt! :)
 
Drottningen är på plats också och var med i en himla rolig sketch med Daniel Craig (ni vet, Bond)

Kommentarer
Postat av: It's just moi!

nicE!

2012-07-28 @ 00:08:58
URL: http://ilromanista.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0