Nya kontakter

 
Sophie Kinsellas nya bok handlar om Poppy som är nyförlovad och har fått en jättefin smaragdring som är en gammal släktklenod. Men under sin möhippa löser brandlarmet ut och ringden försvinner.
När hon letar efter ringen är det någon som snor hennes mobil. Hon hittar plötsligt en mobiltelefon i en papperskorg och börjar använda den somn sin egen.
Men telefonens ägare, Sam Roxton, ringer hela tiden och vill ha tillbaka mobilen, som är en jobbmobil. De gör en deal om att hon får behålla mobilen i en vecka mot att hon vidarebefodrar alla meddelanden till honom. Men Poppy har lite svårt att inte lägga sig i Sams privatliv...
 
Jag älskade boken, den är precis som de gamla böckerna hon har skrivit (Mitt nya jag, Flickan från tjugotalet mm)! Det är en väldigt rolig och intressant story och jag trodde att jag visste vad som skulle hända och det visste jag också oftast men ibland vände det totalt och jag hade ingen aning längre. :P
Och sånt gillar man ju. :)
Sophie Kinsella är proffs på den här genren (chick lit) och detta är en bok alla som gillar genren bör läsa!
Rekomenderas absolut!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0