Ny vecka och juli

Ja, glömde bort igår att det var första juli. :P Är ledig i 14 dagar till och sedan ska jag jobba nästan hela juli. Eller ja, halva blir det ju :P Men ändå.
Om 12 dagar ska jag se Kent! Yay! :)
Idag är det lite tråkväder så vi ska nog baka bullar och ta det lite lugnt. Igår var det också tråkväder men vi hann gå en liten kort promenad och åka och handla. Alltid något.
Ny vecka! Får se vad som händer. Förhoppningsvis bir det lite kul när kusin Cajsa är här med sin pojkvän. Annars är det bara jag, vuxna och småbarn :P
Anyways, nu ska jag borsta tänderna så ska vi nog baka kanelbullar efter det. :) Mums!
Grattis till brors fästmö Sara också som fyller år idag! De är i Budapest, spännande. :) Hoppas ni får en fin dag iaf!
Ha det fint, hoppas solen skiner där ni är!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0