Mycket att stå i

Mycket jobbande för min del den här veckan. Är inte så van att jobba varje dag, att stå upp nästan hela tiden och det i 8,5 timmar (en timmes rast också inräknat såklart).
Just nu känner jag mig trött och hängig i kroppen. Tur att det bara är tre timmar imorgon och ledig söndag.
Jag tycker mer synd om Albin som har jobbat typ varje dag hela juni och juli. Det känns som det iaf, han har inte haft någon ledig tid alls nästan. Han hade inte ens tid att åka till landet och slappa för han bara jobbade, stackarn. Kul att jobba såklart men kroppen behöver vila med...
Så nu ska jag gå och lägga mig.
Vi hörs igen imorgon, hoppas att ni hade en mysig fredag! Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0