My cup of tea

Mamma gav mig en jättesöt tekanna i namnsdagspresent häromdagen! Jag hade spanat in den innan och hade kanske tänkt att köpa den till henne men så hade hon precis köpt en ny tekanna så jag tänkte köpa den själv men se det fick jag inte. Så jag fick den i present istället för att "slösa" mina pengar. :)
Jag tycker iaf att den är jättesöt, färgerna och allt!
Den är så jag, på något sätt. :)
 
Så söt! Mamma köpte den i affären Musslan i Tanum.
 
Och det är inte bara en liten tekanna utan en kopp också :) I love it! :)
 

Nu ska vi dra in till stan för att äta god mat och sedan gå på bio. Det blir Rock of ages ikväll, älskar musikaler men har lite svårt för Tom Cruise så vi får se hur det går ;)

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ

så himla fint!

2012-07-15 @ 17:37:56
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0