Måndag

Sista veckan på landet för mig! Iaf för juli, för sedan ska jag jobba ganska mycket och i augusti ska jag tenta och sedan börjar skolan och allt så då blir det inte mer landet. Om man inte åker hit över en helg men det blir väl också knepigt eftersom jag ska jobba varje lördag nu i höst.
Men men, det ordnar sig.
Snart drar vi iväg för att kika på lite saker i det lilla samhället, och jag ska hämta ut ett paket som söte Albin har skickat till mig, eller ja, vidarebefodrat.
Och jag hoppas på att vi ska äta mjukglass i Grebbestad, jag har inte gjort det än. Och för mig är det ingen riktig sommar om jag inte får äta mjukglass med strössel och gå på bryggorna i Grebbestad! :P
Jag ska försöka ta kort på saker jag har köpt, så kan jag lägga upp det i ett inlägg som dyker upp under dagen så slipper det bli så tomt.
Går och tar kort bums!
Ha en fin måndag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0