Lite smått och gott i ett paket

Jag hämtade ut ett paket häromdagen, som Albin hade vidarebefodrat och i där fanns inte bara det jag hade väntat mig utan lite smått och gott från den himla söte maken som är min :)
 
En liten gnukalv :)
 
En liten laddare så jag kan ladda min mobil i bilen, en fin rosa en! :)
 
Mitt SD-kort till mobilen håller på att packa ihop så jag fick ett! :)
 
Tintin! Yay! Har velat ha länge, vi har den nya filmen också :)
 
En vattenpistol! :P
 
Och nya Cosmo ;)
 

Jag blev himla glad, han gör sådana busiga saker nästan hela tiden! :) Älskar det.
Kan visa en annan dag vad som var i paketet.

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Vad gulligt av honom.=)

2012-07-11 @ 20:14:25
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0