Jag blir så trött...

Igårkväll satt jag och kämpade för att få upp ett inlägg men den ville inte det, hur många gånger jag än försökte. Nu visade det sig att den har publicerat samma inlägg typ tio gå¨nger och nu när jag försöker ta bort alla utom ett så går inte det heller.
Suck. Jäkla trassel med blogg.se det ska vara då...!
Hoppas att det här inlägget publiceras, i ett exemplar.
Idag ska jag iaf plugga och kanske städa lite i lägenheten. Måste diska också :/
Jaja, himla kul dag :P
Om jag hinner och orkar kan jag komma in med ett inlägg senare, but don't count on it :P
Ha en fin fredag!
 

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ

verkar som att alla hade samma problem med blogg.se igår. Jag är så fruktansvärt trött på detta strulande så tror faktiskt jag ska byta bloggportal!

2012-07-27 @ 19:14:48
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0