Gonatt

Idag har det varit en lite seg dag som vanligt. Vilket är rätt skönt faktiskt :)
Man måste inte hålla på och göra massa saker när man har semester, då kan man passa på och ta det superlugnt.
Idag var vi på promenad och jag med tvingad in i skogen för att mamma och moster skulle leta svamp. Suck. :P Jag blev blöt på skorna och jag tycker inte att det är så roligt att jaga svamp så det var ingen promenad som hamnar på topp 10 om jag säger så... :P
Men på eftermiddagen bakade vi kanelbullar, och det var riktigt mysigt och gott! :)
Middag med släkten på kvällen, myspys. Imorgon ska vi grilla hos oss! Oxfilé och hela köret. Med släkten, såklart. Det blir oftast middag med alla i släkten som är här för tillfället. :)
Men nu borde jag väl gå och sova. Är inte supertrött för tillfället men man blir väl det snart.
Sov gott på er, så hörs vi imorgon!
 
Bullarna som mamma och jag gjorde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0