God morgon, söndag!

Det är lite molnigt ute men ändå rätt fint väder.
Ska gå en liten promenad sen, tänkte jag. Men nu håller jag på att tvätta, så det får bli senare. Vi var himla trötta imorse när vi vaknade halv tio :P Vi gick inte och la oss förrän efter ett för då var SNL slut. Jag tycker det är både synd och dåligt att de har lagt den så dåligt. Förut så började det kvart över elva och slutade en timme senare men nu har de flyttat fram det en timme så det börjar kvart över tolv och slutat kvart över ett.
Suck. Man blir ju så trött över att behöva hålla sig vaken :P
Men men.
Jag tror jag kommer in lite senare med en bokrecension, jag har läst så mycket på senaste tiden att jag borde skriva av mig vad jag tycker :)
Ha det fint tills vi hörs igen!
 
Nu ska jag nog gå och spela första Assassin's Creed-spelet. Jag har missat det nämligen, jag började spela tvåan och sedan Brotherhood. Men nu spelar jag detta! Vill gärna göra det så jag har lite koll eftersom det ryktas om att detta första spelet ska bli en film. Michael Fassbender ska spela Altair, spännande! Gillade Fassbender i X-men First Class.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0