God morgon, söndag!

Jahapp, nu är det söndag igen men ingen vila för mig.
Igår hann jag inte skriva något mer inlägg för jag umgicks med Albin och vi kikade på SNL. Mys!
Alldeles strax ska jag snöra på mig mina Converse och gå till bussen för att jobba ännu en dag i Kungsbacka. :)
Jag kommer säkert vara helt slut ikväll, det var jag igår.
Orkade inte göra mycket utom att ligga i soffan och ta det lugnt :P
Men men, denna veckan som kommer kommer jag bara att jobba typ tre timmar om dagen, så det är rätt skönt. Då hinner jag jobba lite, plugga lite och annat som måste göras :P
Nej, nu måste jag sticka!
Ha en fin söndag!
 
Solig söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0