Fredag

Hej hopp.
Jag är krasslig idag och pga smittorisk få jag inte åka på kalas heller :/
De har nämligen en liten bebis och det vore tråkigt om jag smittade honom. Så jag får stanna här på landet istället, vilket är lite tråkigt. Det hade varit kul med kalas och då hade jag fått träffa Albin också, honom har jag inte träffat på en vecka även om vi har pratat varje dag.
Så idag ska jag nog mest ligga i soffan och ta det lugnt och hoppas på att jag blir frisk så snart som möjligt. Det är så himla tråkigt att vara sjuk :/
De flesta åker bort idag också. Morbror Jonas och mina två kusiner åker hem och kusin Cajsa och hennes pojkvän åker till Göteborg, fast hon kommer visserligen tillbaka efter helgen.
Jag har inte riktigt bestämt när jag ska åka tillbaka hem men det blir nog nästa vecka någon gång. Jag ska ju på konsert och så ska jag jobba sedan också.
Men men, idag blir det att ta det lugnt.
Men hoppas att ni är friska och mår bra så hörs vi!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0