Snart helg

Mig gör det väl inte så stor skillnad eftersom jag inte jobbar eller ska åka till skolan men ändå :P Ska ju ändå jobba med hemtentan. Började lite idag men har gjort så mycket annat så jag har inte hunnit med mer.
Har tvättat, diskat, slängt skräp, vikt tvätt, bäddat rent, handlat mat, lagat Albins strumpor och städat lite. Pust.
Imorgon ska jag plocka ner allt julpyssel och sticka in snabbt till stan för att byta en grej men annars blir det hemtenteplugg! Känns bra att få det gjort :)
Imorgon är det förresten fredagen den 13:e, är ni rädda för det? :P
Jag tror inte jag är det, det har aldrig hänt något dåligt för mig eller för någon jag känner, och jag kikar inte på skräckfilmer för jag vet att jag får mardrömmar :P Är väldigt lättskrämd.
Men men, hoppas ni har haft en trevlig torsdag så hörs vi igen imorgon, då kan jag visa upp mina nya, fina tröjor från Threadless! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0