Nya tröjor

Det var rea på Threadless häreomdagen så jag beställde tre stycken och lyckades glömma bort det så jag blev rätt förvirrad när jag fick en avi igår, för det stod inte Threadless på avsändaren. Men det var iaf mina tröjor och jag är glad för de är så fina! :)


Den här heter I love rainy days. Har inte köpt en röd tröja innan men jag passar rätt bra i rött så det var en bra idé :)


Denna heter The perfect chair fort, tycker den är himla fin och cool på samma gång :)


Och denna, My fantasy world, var riktigt fin för jag älskar ju att läsa och man får fantisera rätt mycket när man läser och det gillar jag. :)

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Söta t-shirtar.=)

2012-01-13 @ 15:01:59
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0