Nya hyllor!

Här kommer det nya som fixades igår!


En vit hylla sitter ovanför vårt vita skrivbord, förhoppningsvis kan Albin organisera lite bättre så hans skrivbordssida inte ser ut som att det krigar med sig självt. :)


Och en svartbrun hylla ovanför min svartbruna byrå. :) Där ska jag ha mina parfymer så de inte tar för mycket plats på byrån. Så ser det kanske lite mindre belamrat ut. :P

Är riktigt nöjd. Det enda vi har att fixa nu är väl bänken i köket, sy och sätta upp gardiner + gardinstång i vardagsrummet, en hylla i köket och sätta upp hyllan i sovrummet ovanför sängen. Bara och bara... :P Men det känns rätt bra att det inte är massor att göra för att det ska se fint ut och att vi ska trivas ännu mer.

Kommentarer
Postat av: issa - tjejrappare och låtskrivare

sv.Barcelona :D

får väl hoppas på att den gick bra!:)

2012-01-12 @ 18:51:57
URL: http://issas.nu
Postat av: Sara

Säg till snart om ni vill köpa hyllan av mig!

2012-01-12 @ 22:50:13
Postat av: Josie

Just det ja! Vilken färg var den? Var den en sån svartbrun som vi hade?

2012-01-12 @ 23:32:56
URL: http://fernsehapparat.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja just get, den är svartbrun :) har väl någon skråma, men ni får den för 75 riksdaler :)

2012-01-13 @ 19:28:15
Postat av: Josie

Okej, var det en Lack eller en Expedit? (Väldigt viktigt, tycker Albin... :P) Om du vet, alltså. Var det en likadan som vi hade eller en snarlik?

2012-01-13 @ 23:52:01
URL: http://fernsehapparat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0