Morning, bloggen!

Idag är det söndag och nästan varje söndag tar det emot att gå upp, också idag. Det var så svårt att låta bli att ligga kvar under det varma täcket och blunda. :/
Men det är väl lika bra att jag vänjer mig, skola imorgon igen ju och då får man inte ligga och sova till nio varje dag :(
Det känns ändå rätt okej idag för jag ska ju iväg till vovvemässan snart! :)
Hoppas att ni får en fin dag, jag måste plugga när jag kommer hem. Tentan är ju på onsdag så det är bara att försöka hinna med så mycket plugg som möjligt, även fast det tar emot för det är söndag och då borde man softa! :P
Vi hörs senare!


Denna lille vovve får inte vara på mässan idag, han ska nog umgås med husse och matte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0