Läggdags

Sorry för dålig uppdatering, kände mig helt slut när jag kom hem vid fyra-tiden. Har legat i soffan och gjort typ ingenting ett tag.
Svärfar var här och satte upp lite hyllor, kan visa imorgon men nu är jag helt slut och vill sova.
Jag tror att jag kanske är lite sjuk? Frös och pannan var varm förut och trött såklart. Min nacke blir alltid lite "konstig" när jag är sjuk också, den blir liksom varm och klen och svag, som att den inte riktigt orkar hålla uppe huvudet? Aja, jag ska inte till Borås mer i veckan utan bara jobba hemma med hemtentan, det känns faktiskt rätt skönt. Förutom att jag ska tvätta imorgon :/
Och börja med hemtentan såklart, hoppas det går bra, hade varit skönt att bli klar med den innan helgen så jag kan ta det lite lugnt innan nästa kurs på 15 hp börjar på måndag. Och samma vecka, på torsdagen, ska vi ha ett seminarium, så jag måste få tag på den rätta kursboken snabbt och läsa på så jag fixar det.
Mycket text!
Vi hörs igen imorgon, hoppas jag, om jag inte har blivit sjuk förstås :/
Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0