Gonatt

Idag började vi vår nya kurs, Bibliotek i samhället, och vi får börja med en gruppuppgift som vi ska redovisa på torsdag på ett seminarium. Spännande! Jag har tagit reda på lite saker om Partilles bibliotek, så ska jag möta upp med gruppen imorgon och visa vad vi kommit fram till.
Det känns bra att börja med en ny vecka också. Igår lämnade jag in min hemtenta, känns också riktigt bra! Förhoppningsvis blir det godkänt på den så man kan sluta fundera på förra kursen. Fast salstentan gick nog mindre bra, men det finns ju alltid omtentor! :P
Nu ska jag sova, redan sent men jag behöver bara borsta tänderna och krypa ner i sängen. Mys.
Gonatt alla, hörs kanske imorgon! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0