Bästa och sämsta köpet 2011

Tänkte att det kunde vara kul att visa vad det allra bästa som jag köpte förra året och också det sämta. Vore kul om ni också skrev om det, länka gärna till er blogg i kommentarerna!


På den tekniska sidan blir det nog denna. Bluetooth som gör att jag kan använda Spotify i mobilen och slippa dra fram mobilen varje gång jag vill byta låt. Himla smart!


Zumba var väl inte något riktigt bra köp. Har användt det högst tre gånger. Det funkade inte lika bra som jag hade trott eller så har jag bara riktigt kass kondis :P Men inget perfekt köp, inte för mig iaf.


Trodde den här kjolen skulle vara jättebra men har användt den en gång. Den ser fin ut på galgen men inte på kroppen. (Nej, tror det inte är fel på min kropp :P)


Mitt bästa köp måste vara denna fina från Zara, känner mig alltid så fin när jag har den på mig och färgen är underbar! :) <3


Sämsta skoköpet måste vara dessa. Kan typ inte gå i dem för de ramlar av (?) fast det är min storlek. Det är något med just denna skon som inte funkar för mig. :/


Jag är så nöjd med dessa! De är riktigt sköna och varma och jag kan gå i stan med dem eller ute i skogen, de funkar lika bra på alla ställen. :)


Spill var nog inte mitt bästa bokköp 2011. Jag brukar inte läsa "dåliga" böcker men denna fick jag nog kämpa mig igenom lite. Det var intressant tidvis men inte hela tiden, vilket var synd. Man kan inte alltid hitta superbra böcker att läsa.


Jag tycker jag har läst massor av bra böcker i år men det stor nog mellan två stycken (om jag måste välja så få) och den ena är denna! Älskar hundar så då var det ju passande även fast man kan läsa den och tycka om den om man inte har hund. Och den andra boken...


...blev denna! :) Gillar verkligen den, den är lite lik Twilight, så det är klart att den är faschinerande. :)


Bästa serien är självklart denna! :) Har nog inte sett en dålig serie i år, man fortsätter ju inte titta om något inte är bra :P Möjligtvis Cleo som Albin visade mig... :P Det var inte min kopp te. Men detta är!

En liten lista på mitt 2011 i köpesvägen. Hur hade ni det förra året med allt detta? Tell me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0