Sucked in

Idag har jag haft lite småtråkigt så jag håller på att spela Vampire Diaries på Facebook :P
Lite fånigt kanske, men det är kul och jag längtar efter tredje säsongen!
Så det är så jag sysselsätter mig så länge ;)

Idag har jag sett en bra film, Never let me go, som jag kan tidsinställa till imorgon när jag ändå är i skolan. Kände mig lite frusen och ensam på eftermiddagen så snälle Albin hade köpt god jordgubbsglass till mig :) Mys!
Nu får vi se vad jag hittar på, men klockan är rätt mycket så jag hoppas inte jag är uppe alltför sent ikväll iaf, var så trött imorse för jag gick och la mig efter tolv.
Nu ska jag spela lite till och förbereda inlägget inför imorgon. :)


Igår passade jag denna sötnosen lite grann. Han tyckte dock att vi var tråkiga som inte ville leka med honom och hans vassa tänder hela tiden. Men sedan vilade han i soffan med oss. :)

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Lät som en ok dag.

2012-02-06 @ 22:49:17
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0