Slapp dag

Idag har jag legat i soffan och pluggat lite. Jag hoppas verkligen att jag kan gå till skolan imorgon, det är tråkigt att bara ligga hemma i soffan, börjar få ont i nacken och så :P
Jag har hunnit läsa ut en bok idag och vi har sett en film också, jag kan skriva om någon av dem imorgon.
Annars har det inte hänt så mycket roligt i mitt liv idag.
Bara ensamhet och tråkighet :P
Vi hörs imorgon igen, jag håller tummarna att jag vaknar pigg och frisk annars får jag nog masa mig till Vårdcentralen. Eller masa mig till skolan ändå, det är ju bara två timmar det handlar om. Fast ifs, tre timmar fram och tillbaka också, det är inte så himla kul. :/
Vi hörs imorgon igen, gonatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0