Sjuklingar

Det var riktigt jobbigt när jag bara fick ungefär 2 timmar sömn natten till igår. :( Inatt fick jag visserligen sova, förutom att jag vaknade till ibland och hostade lite. Men då fick jag väl typ 9 timmar iaf, så det känns bra.
Tyvärr har jag nog råkat smitta Albin så vi är båda rätt sjukliga :/ Fast han är sämre eftersom han blev sjuk igår och det är bara början på sjukdomen liksom. Jag känner mig bättre, ingen feber utan det är mest astman som ställer till det för mig.
Som tur är har jag inga föreläsningar idag, de börjar imorgon så jag hoppas att jag kan gå då.
Just nu singlar det lite snöflingor ner utanför mitt fönster. Skumt. :P
Men men. Nu ska jag nog krypa upp i soffan och försöka bli frisk till imorgon. På lördag ska vi åka till fjällen och jag vill verkligen att vi båda ska vara friska då.
Vi hörs när vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0