Sjukling

Idag är jag hemma och är sjuk igen :( Illamående och ont i magen, fattar inte vad det är med min kropp :/
Imorgon måste jag verkligen vara frisk för då ha vi nog en genomgång inför hemtentorna vi ska pyssla med nästa vecka. Annars har jag legat här i soffan och tittat på film och TV och inte varit speciellt produktiv. Fast jag är ju sjuk och orkar inte röra på mig så då är det kanske dumt att tvinga sig själv göra saker bara därför att.
Snart ska jag bli bjuden på mat och vi ska nog se en film.
Hoppas ni är friska iaf, så hörs vi!


Idag kikade jag på Your Highness :)

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Vad jobbigt.=( Krya på dig.

2012-02-07 @ 19:36:44
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0