Ordning och reda

Igår passade jag på att ordna lite bättre med mitt smink och då blev det såhär:


Allt nagellack i små fyrkanter och lite annat pyssel.


Har mitt smink i min byrålåda för det är så mycket. Använder inte allt, borde städa mer än vad jag gjorde igår. Men det är mer ordning nu än det var innan jag började städa.

Gillar när det är städat och ordnat men har för mycket smink. Är dessutom dålig på att kasta bort saker, "jag kanske behöver dem någon gång". :P Jag tror inte jag kommer använda allt som ligger där så jag borde ta bort massa grejer. Man ska ju inte använda gammalt smink heller.
Aja, det är ordnat på första bilden iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0