Never let me go



Filmen Never let me go handlar om Kathy (Carey Mulligan), Tommy (Andrew Garfield) och Ruth (Keira Knightley) när de är vuxna och när de är barn och bor på en skola på 1970-talet som är väldigt strikt. De bor och växer upp där till att bli donatorer när de blir myndiga.



Jag vill inte berätta för mycket om själva filmen så det blev rätt kort handling. :) Men det var en riktigt bra film. Väldigt sorglig, jag grät som en jagvetintevad i slutet, jag vet inte varför jag tyckte att det var så hemskt och så sorgligt men det var det. Den här filmen är som The Island med Scarlett Johansen och Ewan McGregor fast denna filmen är mer känslofylld. The Island är mer action och lite humor på det medan denna är allvarligare.
Kan absolut rekomendera denna filmen, den var riktigt bra!
Jag tycker att alla borde se den, för den är speciell och väldigt fint gjort.


Andrew Garfield är så himla fin i denna filmen, så söt och fint pojkig, ögongodis i det sorgliga.

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Låter som en bra film.=)

2012-02-07 @ 12:18:47
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0