Gonatt

Jag är helt slut och måste gå och lägga mig. Har huvudvärk och har inte gjort särskilt många knop idag. Kunde inte gå vidare med min hemtenta innan jag hade fått svar från läraren.
Och när jag hade fått det så var det på kvällen och då orkar jag inte ta tag i det. Så det får bli imorgon. Hoppas på att allt då går som jag vill så jag kan lägga det åt sidan sen.
Mello var ganska kul, det gick väl som väntat.
Det jag ser fram emot framöver är att vi ska åka iväg till fjällen och åka skidor om mindre än en månad. Yay! :) Ska bli skönt att få åka iväg och slappa lite.
Men nu är det dags att sova.
Hoppas ni har en mysig helg och är friska och allt!
Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0