God morgon

Nej, det blev inte som jag hade planerat idag heller. Stängde av väckarklockan vid sju och låg en liten stund och undrade om magen var okej och så somnar jag :/ Men den gjorde lite ont när jag gick upp förut så jag vet inte om den hade gjort ont vid sjutiden också.
Tusan. Pluggar hemma, ska nog börja med hemtentan idag, den "släpptes" igår, så det är lika bra att sätta igång när jag ändå inte är i skolan.
Hoppas jag vet hur jag ska göra, eftersom jag har missat typ hela veckans föreläsningar. Hoppas verkligen att jag orkar masa mig dit imorgon. Vill verkligen, tycker att det är jobbigt att missa skola. :/
Jag borde kanske gå ut på en liten liten promenad idag? Har ju typ varit inne hela veckan utom i tisdags, då jag gick till hållplatsen men började må dåligt så jag gick hem.
Jag kanske behöver lite luft? Kan alltid gå och handla lite mat...?
Vi får se. Ni får en bokrecension som jag tidsinställer idag iaf, så kan jag sitta och plugga och veta att bloggen inte är helt tom idag iaf.
Ha det fint! Ikväll är det Once upon a time! ;)


Kommentarer
Postat av: Kashaya

Once upon a time brukar jag kika på.=)

2012-02-09 @ 11:52:10
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0