God morgon Alla Hjärtans Dag!

Dagen började fint med att Albin väckte mig med en mysig kram och sa Happy Valentine's Day, mys :) Jag smög upp och hämtade ett kort och ett fånigt litet paket med en silikonform med hjärtan och en pil.
Så det ska bli fina isbitar, visar sen :) Bara något litet, inget dyrt för oss.
Ikväll blir det middag men innan dess ska jag nog försöka börja på hemtenta nummer 2, lika bra att ta tag i det.
Hoppas ni har en fin dag och berättar för familjen och vännerna att ni tycker om dem. :)
Man måste inte ge presenter, det räcker långt med en varm kram och några fina ord. <3
Hörs!


Borde ha köpt en sån här till mig själv, för att visa att jag tycker om mig själv :) Men men, det är ju bara tisdag... :/

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Tycker du ska köpa en ask gelehjärtan till dig själv och strunta i att det är tisdag, alltid rätt dag för att visa att man tycker om sig själv.=)

2012-02-14 @ 11:47:36
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Postat av: Kashaya

Ja det förtjänar ju att firas.=)

2012-02-14 @ 13:01:30
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0