Äntligen bättre

Hej!
Det var ett litet tag sedan jag var här men det har varit mycket med soffsittning under filtar och TV-tittande så det har bara inte blivit av att jag har suttit mig här.
Har varit tvungen att ta hand om lille, sjuke Albin också. Det är ju aldrig så synd om kvinnor som om män ;) Skämt och sido, han har haft feber och jobbigheter så jag har tagit hand om honom och gett vatten och allt.
Jag är som tur är på bättringsvägen. Var tom i skolan idag, missade en två timmarsföreläsning och en tre timmarsföreläsning igår. Känns inte så trist men men :P Har fått infon om vad de gjorde iaf, alltid något.
På lördag drar vi till fjällen :) Hoppas att Albin blir frisk så han vill följa med och åka skidor. Annars blir jag glad bara han följer med till stugan. Hade varit tråkigt utan honom.
Nu ska jag sova, ska upp vid sju imorgon för ännu en föreläsning. Sedan har jag inget mer förrän ett seminarium nästa vecka på torsdag.
Vi hörs kanske imorgon igen! :)
Gonatt!


Kommentarer
Postat av: issa - tjejrappare och låtskrivare

söt!!:)

2012-03-01 @ 07:55:41
URL: http://issas.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0