Tisdag!

Jag var lite osäker vad det var för dag idag, var tvungen att kolla en extra gång. :P
Man blir lite ovetande när det är sommar och man inte jobbar utan bara är hemma och pluggar.
Iaf har jag slängt in en omgång tvätt till och hängt den första omgången. Snart är det väl dags att bege sig ner till tvättstugan igen.
Håller på att försöka sälja av mina kursböcker från första året nu också, det är nu folk börjar kolla runt så det hade varit riktigt skönt att bli av med böckerna, de ligger bara i en hylla och skräpar.
Fint väder idag igen, nu ska jag nog sätta igång och plugga!
Hörs later, då kan jag berätta hur filmen var igår!
 
Ska nog sätta på en kanna te, tror jag bestämt!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Vilken söt tekanna.=)

2012-08-14 @ 17:21:06
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0