Söndag!

Efter två somnade jag inatt. Så himla sent. Orkade inte gå upp förren efter tio, var helt bedövad i kroppen kändes det som :P
Nu ska jag äta frukost och sedan plugga vidare.
Det är himla fint väder, men värmen har inte kommit till vår balkong än så jag sitter kanske där på eftermiddagen. Annars handbollsfinal ikväll, spännande :P
Borde inte kika, jag blir så uppspelt. Men det ska bli kul :)
Vi hörs senare!
 
Hittade en söt liten valpbild på Oliver när jag kikade runt bland gamla mappar :) Så söt! <3

Kommentarer
Postat av: Emelie Bohlin♥

Sv; Aha vad roligt :D
hoppas provet går bra!

2012-08-12 @ 23:51:14
URL: http://emzaan.myshowroom.se
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

supersöt! :)

sv; haha ja jag var riktigt nojjig. men samtidigt var det bra för liam att få bekanta sig med djur. även bra för mig att se vad han gör. han var snäll mot katten, även om han var lite hårdhänt. men han drar inte i pälsen längre, som han alltid försökte göra på theo förut.

2012-08-13 @ 08:03:12
URL: http://fashionstars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0