Söndag!

Idag har jag tvättat så hann inte sitta mycket vid datorn.
Nu ska jag städa lite, det ser lite dammigt ut, för ikväll kommer bästaste Sissel (och kanske hennes man) hit och ser på film. Yay!
Har inte träffat Sissel, eller någon annan av mina kompisar, på typ hela sommaren. Jag har jobbat, varit på landet i två veckor och sedan pluggat som en liten gnu till mina omtentor.
De har varit utomlands och jobbat, så det har varit svårt att matcha när alla är hemma och lediga.
Men nu när det blir höst återgår saker till det "normala" och då kan man ses. Det tycker jag är himlans trevligt :)
Får se vad det blir för film sedan.
Borde nog skriva någon filmrecension eller om någon bok, för jag har några på lager nu.
Har lite ont om tid bara. Eller rättare sagt: vill hellre sitta i soffan och inte göra många knop istället för att sitta vid datorn och knåpa ihop något :)
Men vi hörs nog lite senare, kan iaf ta ett kort på min ovve och mina märken!
Ciao!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0