Snygga kilklackssneakers

Jag vet att vissa tycker att de här kilklackssneakerserna är lite fåniga och först tyckte jag det med men jag har hittat massa snygga som jag gärna skulle ha boende i min garderob.
Bland annat dess från DinSko, de är prisvärda och riktigt heta! :)
De finns i svart, rött och blått. Svart funkar ju med allt men den blå och den röda färgen är riktigt djup och snygg och det passar skorna perfekt.
 
399 kr för dessa hetingar. Jag ska nog så till så snart som möjligt. Jag tror nog det blir de blåa, för de matchar min fina blåa kappa som jag ska ha i höst och jag har redan ett bar röda Converse, det räcker med rött då :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0