Sleepy

Hej hopp!
Idag har varit en lugn och skön dag.
Både Albin och jag har varit lediga, och det var väldigt skönt för vi gjorde inte många knop. Man behöver sådana dagar ibland, speciellt stackars Albin som jobbar jämt och ständigt.
Men imorgon ska jag ta tag i pluggandet igen, inget slappande då inte!
Jag är jätteglad att pappa nästan har paddlat klart! Han är inte många mil från mållinjen, så skönt för honom. Är så stolt över att han har paddlat så långt, även om han inte riktigt är klar än.
Det ska bli skönt att få träffa honom igen :)
Men nu ska jag sova!
Gonatt alla!

Kommentarer
Postat av: Emelie Bohlin♥

Sv: Ska du redan börja plugga? :o
vad pluggar du med?

2012-08-09 @ 00:16:53
URL: http://emzaan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0