Sleeping time

Hej hopp, ännu en dag har gått!
Vi har softat rätt mycket idag, gjorde egen pizza på kvällen och vi har mest varit i soffan.
Jag har läst tidningar och Albin har spelat tv-spel.
Mys! :) Man behöver sådana här dagar ibland, dagar av bara softande och inte något nyttigt som görs. Jag vek ifs tvätt förut, så lite nyttig var jag allt. :P
Men nu ska jag göra mig iordning och sova!
Måste gå och lägga mig tidigare...!
God natt på er, vi hörs tomorrow!
 
Har läst färdigt denna, ska skriva om den snart. Bra bok!

Kommentarer
Postat av: Malin Aurora

Åh den har jag tänkt läsa hur länge som helst!

2012-09-01 @ 21:45:31
URL: http://vildblommor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0