Lill-lördag

Igårkväll satt Albin och kopplade och knåpade med vägguttag och kontakter och sladdar av alla dess slag och då var han tvungen att stänga av vissa delar av ström i lägenheten, också modemet.
Så det var därför jag inte bloggade igårkväll.
Jag gick och la mig istället :P Är måttligt road av sladdar och sånt bös.
Idag är vi båda lediga, vilket är första gången på ett tag och väldigt trevligt. Jag måste plugga idag också men kul att få umgås lite tillsammans. Det är inte jättefint väder så det blir nog inget badande idag.
Nu ska jag gå och äta frukost.
Hörs! :)
 

Kommentarer
Postat av: Emelie Bohlin♥

Sv; Idag har jag bara varit hemma och tagit det lugnt , du då? :D

2012-08-08 @ 20:27:40
URL: http://emzaan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0