Sovdags!

Hej hopp, nu är det sent och det är dags att sova.
Idag har jag promenixat med Sissel, hjälp henne köpa lite kläder och en födelsedagspresent. Sedan spelade vi Buzz (jag vann, som vanligt :P).
Vi blev bjudna på middag av svärföräldrarna på La Gondola, mycket trevligt.
Sedan har vi myst i soffan! Vi har sett ett avsnitt av An idiot abroad, som Ricky Gervais och Stephen Merchand har kommit på och ett avsnitt av Tornado. Och så har vi precis sett Saturday night live, som var två år gammalt. Först var det en sketch med Wayne's world, det var awsome! Sedan var resten av programmet inte lika kul :/ Himla synd. Och man märker att de klipper en hel del, man missar mycket känns det som.
Aja. Nu är det iaf dags att sova.
Imorgon händer inget speciellt vad jag vet, ska nog bara ta det lugnt.
Vi hörs då! Gonatt!


I veckan ska jag nog gå och se Hunger games igen, fast med Sissel den här gången för hon har inte sett den och jag ser gärna om den! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0