Söndagskväll

Nu är det kväll och mina föräldrar tittar på Masters (golf) på TV och jag sitter här och gnuggar mig i ögonen, rätt trött. Ska man kanske gå och lägga sig? Det känns himla tidigt, jag brukar inte gå och lägga mig såhär tidigt när jag är hemma, det blir oftast typ två timmar senare, alltså vid tolv :P
Men här är allt lugnare och man gör mycket hela dagarna så man blir trött och vill gå och lägga sig tidigt på kvällen för det händer inte så mycket på kvällen här :P
Albin är hemma nu, känns redan lite tomt. Men men, "nyttigt" att vara ifrån varandra lite, eller något.
Kan plugga lite imorgon, har skippat det nu under helgen, har velat vara ledig men det är bara att sätta igång så snart som möjligt för det är inte lång tid kvar tills vi har sommarlov. :)
Vi hörs säkert igen imorgon!
Hoppas att ni har haft en mysig påskhelg, det är väl ledighet imorgon också men sen börjar veckan med plugg för mig och kanske jobb för er. ;)
Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0