Sleepytime

Nej, nu är det dags att sova! Det har inte varit en jättehändelsefull dag men jag är ändå trött :) Jag har varvat Assassin's creed 2, nu ska jag bara samla ihop alla troféer. Det känns bra och kul. Det var ett roligt spel, jag vill spela mer Ezio (huvudpersonen i Assassin's creed 2)! :P
Imorgon ska jag till skolan och diskutera lite med min grupp inför vårt fjärde och sista seminarie som vi har på torsdag.
Jag ska också försöka komma in med ännu en recension imorgon, har ju så många böcker och filmer som jag har sett :P Aja, om jag får tid till det vill säga.
Gonatt alla! Sov gott!


Assassin's creed 2 utspelar sig bl.a. i Florens och Venedig, love it! <3

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Kul med spel.=) Ska ta och spela lite Skyrim någon dag tror jag.

2012-04-18 @ 10:28:14
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0