Påsktomt

Jag lovade ju att det inte skulle bli tomt men det är precis det som det har blivit under några dagar, ber om ursäkt för det. Har tagit det lugnt och umgåtts med familjen och släkten, och det har ändå varit rätt skönt att slippa kolla mail och Facebook :P
Fast det är lite trist också, det är kul att kika vad som har hänt när jag har legat och läst Hungerspelen.
Är förresten klar med de tre böckerna nu :) Började i onsdags och efter 951 sidor är nu allt färdigläst. På ett sätt känns det lite tomt nu för jag har inget annat att läsa men på ett annat sätt känns det lite skönt att jag nu kan göra annat :P Nej, det känns konstigt att inte läsa mer om det, när man har tillbringat några dagar med intensiv läsning.
Kan skriva mer om själva böckerna en annan gång.

Nu ska vi ner till mormor och äta påskmiddag, mums!
Ha en fin påskafton, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0