Påskbilder

Här kommer ett gäng bilder, så håll till godo!


Vi hittade lite blåsippor. Vårtecken!! :D


Mamma, farmor, mormor, Albin och jag var ute och promenixade. Vi gick till Pamberget och sedan ut i Pambergsskogen. Det var fint väder och inte jättekallt.


Albin var med och busade mest hela tiden :)


Albin ville ha skjuts av farmor, han blev lite trött. Det gick väldigt bra, han satt och gick framåt så det blev inte för tugnt för farmot. :)


Och jag hittade en tussilago! Vårtecken igen!

Det var mina bilder det, ska försöka och lägga upp någon recension snart. Har läst ett gäng böcker och sett mycket film, så det är bara att ta sig tid att sätta sig och skriva ner allt.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Förlåt för sent svar tillbaka.



Sv; Min påsk har varit helt ok. Sjuk genom hela men slet mig själv ur sängen för att följa med min systerson ut och påska. Varv att det vart både lyckat och inte eftersom människor stal godis från han, mitt framför våra ögon.

Är allt bra med dig annars nu då efter påsk? :)



Kram

2012-04-11 @ 15:00:02
URL: http://emmaeriica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0