Nya skor



Min lilla sko är i mitten såklart, de andra två är Albins :) Han har aldrig haft Converse så han köpte två par, väldigt färgglada för det är sån han är ;)
Jag har haft svarta, vita och rosa men aldrig någon stark färg så jag är glad för denna skon :) Och en del av försäljningen av mina röda skor går till att bekämpa aids och malaria, det är ju jättebra. Så borde man göra med de flesta saker man köper, men jag tror det bara är vissa röda saker. Albins laptop är också röd och samma där med en del av försäljningen.

Nu kanske jag svamlar lite men ni förstår nog vad jag menar.
Jag är iaf väldigt glad och nöjd med mina röda skor, ska ha dem idag :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Förlåt för sent svar, har haft fullt upp plus att jag har varit och fortfarande är sjuk men nu är jag tillbaka i bloggen - kommer att updatera den oftigare än vad jag har gjort. Hoppas allt är bra med dig, och hur har din påsk varit / hittills.?



Kram!

Emma - emmaeriica.webblogg.se

Ps. är du intresserad av ett mobilsmycke eller nyckelring - gjord för hand? Läs mera under "Emma's Jewelry". Har du frågor eller så, kontakta gärna mig.

(Emma's Jewelry är mitt "företag")



Förlåt för en rörig kommentar.

2012-04-07 @ 16:08:23
URL: http://emmaeriica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0